Politica de retur - Pături ponderate - Paturagravity RO

Politica de retur

Politica de retur Incercam sa descriem cat mai atent fiecare produs de pe site si de asemenea sa iti raspundem cu promptitudine la toate intrebarile. Cu toate acestea, se intampla uneori sa doresti returul unor produse. In astfel de conditii trebuie sa stii ca legea romana te protejeaza: “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului, sau in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului”. Am anticipat putin mai jos cateva dintre intrebarile tale: Cat timp am la dispozitie sa returnez produsele? Din momentul primirii coletului, ai la dispozitie 14 zile sa returnezi produsele comandate. Inainte sa le trimiti insa, te rugam sa ne anunti ( Facebook Messenger, SMS sau mail: shop@paturagravity.ro ) Ce conditii trebuie sa respecte produsele, pentru a putea fi returnate/schimbate? Nu uita sa expediezi produsele exact asa cum le-ai primit: sa fie curate si sa nu prezinte semne de folosire (uzuri) si cu eticheta intacta. In caz contrar, vom fi nevoiti sa iti refuzam returul. Pot inlocui produsele comandate cu altele din magazin? Sigur ca da. Daca vrei sa inlocuiesti produsul cu un altul din magazin, se poate, dar bineinteles, cu achitarea diferentei de pret. Inlocuirea este posibila o singura data pe comanda. In cazul in care optezi pentru o inlocuire (schimb produs) , vom trimite noi curierul direct la tine. Doresc returul banilor. Care este procedura? In cazul in care se solicita rambursarea banilor, modalitatea de transport a produsului/coletului apartine in totalitate clientului, acesta fiind cel care suporta costul transportului de retur. Iar rambursarea contravalorii produsului se va realiza in termen de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a face returul, dar nu mai devreme de data la care am receptionat returul de la dvs. Returnarea contravalorii produsului se va face de catre www.paturagravity.ro prin Virament bancar din contul magazinului online in contul clientului. Nu acceptam colete cu ramburs sau cu plata transportului la destinatar. Nu avem posibilitate din motive de ordin tehnic sa acceptam un astfel de colet. Returul se face prin firma de curierat. Coletele cu ramburs nu vor fi acceptate si se vor intoarce la expeditor. Indiferent de motivul returului, pentru restituirea contravalorii produsului/produselor este nevoie sa ne comunicati un cont IBAN in RON, aceasta fiind singura modalitate posibila de plata. Ne asumam intreaga responsabilitate pentru procedura de retur si poti conta pana la capat pe corectitudinea noastra. Insa pentru a-ti putea accepta returul, te rugam sa acorzi atentie conditiilor de mai sus si respecti toti pasii indicati de noi. Procedura de returnare în afara teritoriului României 1. Anunți returul, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului pe mail: (tutaj nasz adres mailowy – najlepiej oddzielny, zeby nie wpadalo wszystko w jedno miejsce) 2. Te rugam sa returnezi comanda, prin DHL. * Cheltuielile legate de transportul retururilor, cât și a comenzilor alese în schimbul acestora vor fi suportate de către client. DECLINAREA RESPONSABILITATII Continutul site-ului (texte, descrieri ale produselor, caracteristici tehnice, imagini, simboluri) sunt proprietate de Nelkan Group Sp z o. o. ca si a partenerilor sai si a fost alcatuit in stransa colaborare cu furnizorii produselor prezentate. Din acest motiv, Nelkan Group Sp z o. o. nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate in magazinul nostru, acestea fiind identice cu cele puse la dispozitia noastra de catre furnizorii fiecarei marci. De asemenea imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele efectiv livrate pot diferi de imagini in orice mod (culoare, accesorii, aspect etc. ). Va rugam sa tineti cont ca majoritatea fotografiilor de produs sunt filmate in conditii ideale de lumina si prelucrate computerizat pentru un plus de calitate a imaginii. Nelkan Group Sp z o. o. nu poate garanta disponibilitatea in stocuri a tuturor produselor afisate. Din acest motiv, isi asuma dreptul de a nu onora comanda in cazul in care respectivul produs nu mai este disponibil in oferta curenta a furnizorului. Nelkan Group Sp z o. o. nu raspunde de eventualele defectiuni ale produselor cumparate in cadrul magazinului virtual. Orice reclamatie va fi adusa la cunostinta in maximum 14 zile de la receptionarea produselor, urmand ca aceasta sa fie transmisa furnizorului produselor respective, spre solutionare. in cazul in care produsele nu se pot livra sau sufera defectiuni pe timpul livrarii, clientul poate cere returnarea imediata a sumelor incasate deja de Nelkan Group Sp z o. o., dar nu si alte despagubiri. Fiind de acord cu acest document, clientul isi asuma in totalitate aceste riscuri.

    0
    Coșul dumneavoastră
    Coșul dumneavoastră este golÎntoarceți-vă la magazin
      Calculate Shipping