Termeni și condiții
Termeni și condiții ale magazinului online
Termenii și condițiile magazinului onlineProprietarul magazinului online Paturagravity.ro este Nelkan Group Sp. z o.o. grădină zoologică. situat la ul. Księcia Witolda 49, 50-202 Wrocław, Polska, Număr NIP 8982272677, REGON: 520964913, KRS: 00009462238 și e-mail: shop@paturagravity.ro
Dispozitive medicale fabricate.
Alineatul 1. Definiții
Termenii folosiți aici înseamnă:
- Utilizator – înseamnă o persoană fizică care este pe deplin capabilă să acționeze în drept, minor neînsoțit, o persoană fizică cu capacitate juridică limitată (o persoană care are 13 ani sau incapacitate parțial din punct de vedere juridic) care acționează cu acordul prealabil al reprezentantului său legal (de exemplu, un părinte), o persoană juridică, o unitate organizatorică fără personalitate juridică căreia i se acordă capacitate juridică în temeiul unor dispoziții separate, care achiziționează sau intenționează să cumpere bunuri de la magazinul online sau care utilizează sau intenționează să folosească serviciul de cont de utilizator și serviciile Vânzătorului prin intermediul serviciilor electronice.
- Client – înseamnă o persoană juridică cu capacitate juridică deplină, persoană juridică sau unitate organizatorică fără personalitate juridică și cu capacitate juridică, care acționează direct în cadrul activității sale de afaceri sau profesionale.
- Consumator – înseamnă o persoană fizică care întreprinde un act în drept care nu are legătură directă cu afacerea sau profesia sa.
- Cumpărător – înseamnă Client și/sau Consumator.
- Serviciu electronic – înseamnă un serviciu furnizat electronic de către Vânzător Utilizatorului prin intermediul magazinului online.
- Cod de bune practici – înseamnă un set de reguli de conduită și, în special, standardele etice și profesionale menționate la articolul 2 punctul 5 din Legea privind combaterea practicilor neloiale de piață din 23 august 2007, cu modificările ulterioare.
- Formular de înregistrare – înseamnă un formular disponibil în Magazinul Online pentru a crea un Cont de utilizator.
- Formular de comandă – înseamnă un formular disponibil în Magazinul Online care permite plasarea Comenzilor, în special prin adăugarea produselor în coșul de cumpărături electronic și stabilirea termenilor contractului de vânzare, inclusiv metoda de livrare și plata.
- Cont de utilizator – înseamnă un panou individual de Utilizator activat în numele său de către Vânzător, în urma Înregistrării Utilizatorului, în sfera serviciului furnizat prin intermediul magazinului online pentru a facilita încheierea contractului de vânzare la distanță, contactul cu magazinul online, soluționarea acord, permițând planificarea achiziției și urmărirea bunurilor selectate..
- Coș de cumpărături – înseamnă un formular interactiv disponibil în magazinul online care permite Cumpărătorului să plaseze comenzi.
- Date de contact – înseamnă:
- În cazul persoanelor fizice: numele, adresa permanentă, adresa poștală – dacă sunt diferite de adresa permanentă, adresa de e-mail și numărul de telefon. Dacă o comandă este plasată în legătură cu activitatea comercială desfășurată, datele de contact ale Cumpărătorului includ, de asemenea, numele companiei și codul fiscal. n. (NIP);
- În cazul persoanelor juridice sau unităților organizatorice fără personalitate juridică cărora li se acordă capacitate juridică în temeiul unor dispoziții distincte: nume, sediul, adresa de corespondență, codul fiscal, adresa de e-mail și numărul de telefon.
- Termeni și condiții – înseamnă aceste reguli pentru furnizarea de servicii prin mijloace electronice prin gravityblankets.co.uk.
- Magazin online – înseamnă serviciul de internet disponibil la gravityblankets.co.uk prin intermediul căruia Cumpărătorul poate, în special, să plaseze comenzi.
- Bunuri/Produs – înseamnă articolul(ele) vândut(e) în Magazinul Online care pot fi comandate.
- Livrare – înseamnă serviciu de transport inclusiv costurile de transport și de livrare comunicate Cumpărătorului în momentul comenzii.
- Termen limită – înseamnă numărul de ore sau zile lucrătoare indicate pe cardul de produs.
- Zile lucrătoare – înseamnă luni până vineri, excluzând sărbătorile legale.
- Furnizor – înseamnă entitatea care livrează Bunurile.
- Contract de vânzare – înseamnă contract de vânzare de bunuri sau servicii în sensul specificat în Codul civil polonez, încheiat între Vânzător și Cumpărător.
- Comanda – înseamnă declarația de intenție a Cumpărătorului la încheierea Contractului de vânzare, specificând, în special, tipul și cantitatea Bunurilor.
- Informații comerciale/Buletin informativ – înseamnă informații destinate a fi utilizate direct sau indirect pentru a promova Bunurile și Serviciile vândute în sfera activităților Vânzătorului.
Alineatul 2. Dispoziții generale
- Termenii și Condițiile definesc regulile de utilizare a Magazinului Online și de furnizare. servicii gratuite prin mijloace electronice de către Vânzător.
- Termenii și Condițiile se adresează atât Consumatorilor, cât și Clienților Magazinului Online.
- Toate drepturile asupra Magazinului online, inclusiv drepturile de autor, drepturile de proprietate intelectuală asupra numelui său, domeniul de internet, site-ul și modelele, formularele, logo-urile și imaginile, aparțin vânzătorului și pot fi utilizate numai așa cum este specificat și în conformitate cu prevederile prezentului document.
- Termenii și Condițiile specifică în special:
- Cum să vă înregistrați și să utilizați Contul de utilizator la Magazinul Online;
- Regulile de depunere a Comenzilor la Magazinul Online;
- Regulile pentru încheierea Contractului de vânzare folosind serviciile oferite prin intermediul Magazinului Online;
- Cerințele tehnice necesare cooperării cu sistemele informatice (calculator personal, laptop, etc.) utilizate de Cumpărător;
- Procedura de depunere a reclamațiilor.
- Cumpărătorii pot accesa Termenii și Condițiile în orice moment prin link-ul de pe pagina de pornire Gravityblankets.co.uk pentru a-l descărca și imprima.
- Confirmarea condițiilor materiale ale Contractului de vânzare se face prin e-mail la adresa Cumpărătorului furnizată la înregistrare și prin atașarea unui tipărit al confirmării încheierii Contractului de vânzare la transportul care conține Bunurile comandate, documentația relevantă și factura cu TVA emisă la cerere.
- Utilizatorul poate utiliza serviciile oferite prin intermediul Magazinului Online la familiarizarea cu Termenii și Condițiile și descrierea serviciilor, listele de prețuri etc.
- Oferta prezentată în Magazinul Online și descrierile produselor nu constituie o ofertă în sensul specificat în Codul Civil Polonez. Cod. Pentru încheierea unui anumit Contract, caracterul obligatoriu va fi dobândit numai odată ce Vânzătorul acceptă Comanda.
Alineatul 3. Cerințe tehnice și cookie-uri
- Pentru a utiliza Magazinul Online, Cumpărătorul trebuie să aibă acces la o stație de calculator sau la alte dispozitive cu:
- Internet acces,
- browser web configurat corespunzător;
- Cont de e-mail activ și configurat corespunzător.
- Magazinul online permite Utilizatorilor să comande servicii folosind software-ul disponibil pe scară largă, browsere de internet care acceptă cookie-uri precum Firefox versiunea 3 sau mai recentă, Opera versiunea 9 sau mai recentă, Chrome versiunea 10 sau mai recentă, Internet Explorer versiunea 7 sau mai recentă și Safari.
- Magazinul Online, cu acordul prealabil al Utilizatorului sau al reprezentantului acestuia, stochează fișiere cookie necesare pentru: a încheia Contractul de vânzare, a-l executa și a furniza serviciul de cont utilizator, precum și pentru a facilita utilizarea Magazinului Online de către Utilizator și menține o sesiune (fără a fi necesară reintroducerea parolei de către Utilizator) și creează statistici privind traficul din Magazinul Online.
- Utilizatorul poate elimina cookie-urile salvate în orice moment sau poate bloca cookie-urile de la utilizarea opțiunilor disponibile în browser-ul său web.
Paragraful 4. Înregistrare și cont de utilizator
- Cumpărătorul face o înregistrare gratuită pentru a crea un cont de utilizator.
- Înregistrarea se face prin completarea formularului de înregistrare din secțiunea „Înregistrare”.
- În scopul înregistrării, Cumpărătorul va completa formularul de înregistrare furnizat de Vânzător la Magazinul Online și îl va trimite electronic Vânzătorului, selectând câmpul corespunzător din formularul de înregistrare.
- În scopul înregistrării, Cumpărătorul va completa formularul de înregistrare furnizat de Vânzător la Magazinul Online și îl va trimite electronic Vânzătorului, selectând câmpul corespunzător din formularul de înregistrare. În timp ce completează Formularul de înregistrare, Cumpărătorul poate vizualiza Termenii și Condițiile și îi poate accepta prin marcarea câmpului corespunzător.
- Înregistrarea și utilizarea magazinului online sunt gratuite.
- La înregistrare, un cont de utilizator este creat de unde sunt colectate datele utilizatorului. Serviciile sunt furnizate pe un termen nespecificat.
- Odată ce Formularul de înregistrare completat este trimis, Cumpărătorul primește imediat o confirmare de înregistrare la adresa de e-mail furnizată. În acest moment, este încheiat un acord pentru furnizarea serviciului Cont utilizator. Utilizatorul obține acces la Contul de Utilizator și poate modifica informațiile furnizate în timpul înregistrării, cu excepția logării.
- Serviciul Cont de utilizator este furnizat din momentul activării Contului de utilizator.
- Accesul la Contul de utilizator este securizat cu o parolă.
- Utilizatorul poate, în orice moment, să închidă Contul de utilizator cu efect imediat, fără a indica un motiv, prin ștergerea Contului de utilizator.
- Utilizatorul poate, în orice moment, să închidă Contul de utilizator cu efect imediat, fără a indica un motiv, prin ștergerea Contului de utilizator. Ștergerea poate fi făcută prin cererea de e-mail trimisă Vânzătorului.
- cest lucru nu se aplică situațiilor în care Vânzătorul este în proces de finalizare a unei comenzi plasate de Cumpărător. În acest caz, rezilierea contractului va avea loc după finalizarea comenzii de mai sus. Vânzătorul poate rezilia serviciul Contului de utilizator în cazul încălcării de către Utilizator a prevederilor prezentului. Notificarea de reziliere va fi trimisă la adresa de e-mail a Utilizatorului furnizată în Contul de Utilizator.
Paragraful 5. Plasarea Comenzilor
-
-
-
-
-
- Utilizatorii pot plasa Comenzi în Magazinul Online.
- Încheierea Contractului de vânzare se va face la transmiterea Comenzii de către Cumpărător prin Formularul de comandă.
- Comanda este procesată gratuit; un serviciu unic furnizat de Vânzător va fi reziliat la trimiterea Comenzii sau la rezilierea prealabilă a Comenzii de către Cumpărător.
- La plasarea unei Comenzi, Cumpărătorul este obligat să furnizeze datele de contact și informațiile personale corecte.
- Înainte de încheierea Contractului de vânzare, Cumpărătorul poate verifica disponibilitatea Bunurilor selectate. Informațiile despre disponibilitate sunt vizibile în descrierea Bunurilor.
- Cumpărătorul are posibilitatea de a vedea fotografii ale mărfurilor și descrierile plasate lângă acestea.
- Pentru a plasa o Comandă, Cumpărătorul adaugă în coș Bunurile selectate și determină cantitatea acestora.
- Cumpărătorul poate reveni la panoul de selecție a Bunurilor pentru a adăuga alte Bunuri în coșul de cumpărături, pentru a șterge articolul selectat (elimina comanda) sau pentru a deschide panoul de plată și livrare (făcând clic pe „următorul”) unde sunt metoda de livrare și forma de plată.
- Când face clic pe „următorul”, Cumpărătorul se deplasează la panoul Adresă de livrare, unde vor fi furnizate detaliile de contact relevante pentru a permite executarea Contractului de vânzare și Livrarea Bunurilor.
- Cumpărătorul trebuie, de asemenea, să citească și să accepte Termenii și condițiile și să confirme acest fapt prin bifarea unei casete relevante.
- Cumpărătorul poate modifica datele introduse și poate selecta diverse Bunuri în timpul depunerii Comenzii până când se face clic pe butonul „Comand cu plată”. În acest scop, Cumpărătorul va urmări mesajele afișate și informațiile puse la dispoziție în Magazinul Online.
- De fiecare dată, înainte de expedierea comenzii de către Vânzător, Utilizatorul este informat cu privire la prețul total pentru Bunurile și Livrarea selectate și orice costuri suplimentare pe care le suportă în legătură cu Comanda.
- Plasarea unei Comenzi de catre Cumparator inseamna depunerea ofertei de incheiere a Contractului de Vanzare.
- Pursuant to placing an Order, the electronic confirmation of the Seller’s receipt of the Order and Order summary is sent to the email address provided by the Buyer
- Order summary shall include the information on:
- The Online Store details including mailing and email address, as well as phone number;
- The quantity and total price of the ordered Goods;
- The total price under the Sales Contract (i.e. total price of the ordered Goods + the costs of performance of the Sales Contract (including e.g. payment and delivery costs);
- The form of delivery – including the date of delivery and, if applicable, the information on delivery restrictions such as weight or location;
- The method of payment;
- The information on the right of withdrawal from the Sales Contract without giving a reason within 14 days;
- The information about the guarantee.
- Contractul de vânzare este încheiat în limba engleză.
- Cumpărătorul poate plasa comenzi la Magazinul Online 7 zile pe săptămână, 24 de ore pe zi.
-
-
-
Punctul 6. Preturi si Modalitati de Plata
- Preturile din Magazinul Online sunt exprimate in RON. Vânzătorul permite plasarea Comenzilor în alte valute.
- Preturile nu includ costurile de transport.
- Informațiile despre valoarea totală a Comenzii sunt prezentate în coș în urma selectării de către Cumpărător a formularului de Bunuri, Livrare și Plată comandate.
- Cumpărătorul poate alege următoarele metode de plată:
- transfer bancar prin sistemul de plată extern PayPal sau card de
- prin sistemul de plată extern PayPal.
- În cazul nerespectării plății de către Cumpărător în termenul specificat în Comanda, Vânzătorul va indica Cumpărătorului un termen actualizat pentru efectuarea plății și va ține Cumpărătorul informat prin e-mail în cazul nerespectării termenului actualizat. Vânzătorul va trimite Cumpărătorului prin e-mail o declarație de retragere în conformitate cu articolul 491 din Codul civil polonez.
Alineatul 7. Comanda și livrările
- Vânzătorul este obligat să livreze Bunuri fără defecte care fac obiectul Contractului de vânzare.
- Comenzile sunt procesate în Zile Lucrătoare.
- Comenzile plasate în zile nelucrătoare sunt tratate ca fiind transmise în prima zi lucrătoare următoare.
- Descrierea fiecărei Bunuri conține un timp estimat de livrare. Comenzile sunt expediate imediat ce toate Bunurile solicitate sunt disponibile.
- Timpul de livrare al comenzii începe odată ce Cumpărătorul trimite toate detaliile necesare pentru Comandă; confirmarea marimii, culorii Produselor, adresa de livrare, forma de plata (in cazul platii in cont), confirmarea platii si modalitatea de livrare.
- Costurile de transport vor fi suportate de Cumpărător, dacă nu se convine altfel.
- Atunci când comandați din afara UE, sunteți responsabil pentru plata eventualelor taxe vamale.
- Un transportator ales va efectua Livrarea la adresa specificată în Formularul de Comandă.
- Vânzătorul va fi răspunzător pentru pierderea sau deteriorarea accidentală a Bunurilor în Livrare.
Alineatul 8. Reclamații
-
-
- În conformitate cu articolul 558 paragraful 1 din Codul civil polonez, Vânzătorul exclude pe deplin răspunderea față de Clienți pentru defectele fizice și juridice ale Bunuri (garanție).
- În cazul unor defecte sau inconsecvențe ale Bunurilor cu oferta, Consumatorul va avea dreptul de a revendica Bunuri fără defecte prin notificarea Vânzătorului, de ex. La:
- Adresă de e-mail: shop@paturagravity.ro
- Reclamațiile vor conține următoarele informații:
- numele și prenumele Cumpărătorului;
- precum și adresa de e-mail și numărul de telefon al Cumpărătorului;
- obiectul reclamației;
- motivul reclamației;
- cererile Cumpărătorului;
- semnătura Cumpărătorului (olograf în cazul reclamațiilor prin poștă).
- În cazul unui Contract de Vânzare cu un Consumator, dacă un defect fizic a fost descoperit în termen de un an de la Livrarea Bunurilor, se presupune că acesta a existat la momentul Livrării.
- În cazul Bunurilor defecte, Consumatorul are dreptul de a:
- Solicita reducerea prețului;
- Retragerea din Contractul de vânzare, cu excepția cazului în care Vânzătorul în mod prompt și fără inconveniente excesive pentru Consumator înlocuiește Bunurile defecte cu Bunurile fără defecte sau înlătră defectele;
- Solicitați înlocuirea Bunurilor cu defecte la Bunuri cu defecte de formă liberă;
- Solicitați înlăturarea defectelor;
iar Vânzătorul se va conforma celor de mai sus într-un timp rezonabil și fără inconveniente nejustificate pentru Consumator.
-
-
- Consumatorul poate, în loc de înlăturarea unui defect propus de Vânzător, să solicite înlocuirea Bunurilor fără defecte sau, în loc să înlocuiască Bunurile, să solicite înlăturarea defectului, cu excepția cazului în care este imposibilă aducerea Bunurilor în conformitate cu Vânzările.
- Contract selectat de consumator sau presupune costuri excesive.
- Consumatorul nu va avea dreptul de a se retrage din Contractul de vânzare după 14 zile de la primirea Bunurilor dacă defectul este irelevant.
- Costurile de înlocuire sau reparație vor fi suportate de Vânzător.
- Vânzătorul va fi obligat să accepte Bunurile defecte de la Consumator în cazul înlocuirii Bunurilor fără defecte sau a retragerii Consumatorului din Contractul de vânzare.
- Vânzătorul va răspunde, în termen de 14 zile, la reclamația depusă de Consumator. Nerespectarea acestui lucru va fi considerată a fi acceptarea de către Vânzător a cererilor de reclamație.
- Vânzătorul va fi răspunzător conform garanției dacă un defect fizic al Bunurilor este descoperit în termen de doi ani de la Livrarea Bunurilor către Consumator.
- În cazul în care, din cauza defectului Bunului, Consumatorul face o declarație de retragere din Contractul de Vânzare sau solicită reducerea prețului, acesta poate cere despăgubiri pentru prejudiciul suferit prin contractare fără a cunoaște existența defectului, chiar dacă prejudiciul a fost cauzat. a fost o consecință a unor circumstanțe aflate în afara controlului Vânzătorului.
- Consumatorul are, de asemenea, dreptul de a căuta mijloace nejudiciare de soluționare a litigiilor, cum ar fi: medierea de către Inspectoratele Provinciale de Inspecție Comerț [Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej], instanțele pentru consumatori, ombudsmanul consumatorilor și organizațiile neguvernamentale.
- Informațiile detaliate privind drepturile consumatorului la soluționarea extrajudiciară a litigiilor sunt disponibile la oficiile și site-urile web ale ombudsmanilor consumatorilor, organizațiile sociale, prevederile legale relevante, oficiile Inspectoratelor Provinciale de Inspecție în Comerț, precum și la Oficiul pentru Concurență și Protecția Consumatorului din Varşovia.
- Orice dispută între Consumator și Vânzător care decurge în temeiul termenilor prezentului și al Contractului de vânzare poate fi, de asemenea, soluționată prin intermediul platformei de internet la: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
-
Alineatul 9. Garanția
-
-
- Revendicările de garanție vor să fie tratate în conformitate cu termenii garanției Bunurilor, dacă este cazul.
- Drepturile generale de garanție și drepturile de garanție acordate Consumatorului de către Vânzător sunt independente unele de altele.
-
Alineatul 10. Dreptul de retragere
-
-
- Cumpărătorul va avea dreptul de a se retrage din Contractul de vânzare în termen de 14 de zile fără a indica un motiv la primirea Bunurile comandate. Pentru a-și exercita dreptul, Cumpărătorul va trimite e-mail o notificare la:
-
Adresă de e-mail: shop@paturagravity.ro
Număr de telefon: + 48 786 233 200
-
-
- În cazul retragerii Cumpărătorului din Contractul de vânzare, Vânzătorul va rambursa Cumpărătorului toate plățile efectuate, inclusiv costurile de livrare (în cuantumul celei mai ieftine metode de livrare) fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la primirea notificării de retragere. Rambursarea se va face gratuit cu același mijloc de plată ca cel utilizat pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care sa convenit în mod expres altfel. Vânzătorul va avea dreptul de a reține rambursarea până la primirea Bunurilor returnate sau a dovezii de trimitere înapoi, oricare dintre acestea este cea mai devreme.
- Cumpărătorul va returna Bunurile în termen de 14 zile de la primirea de către Vânzător a notificării de retragere. Costurile de retur vor fi suportate de Cumpărător. Cumpărătorul va fi responsabil pentru orice scădere a valorii Bunurilor.
-
Alineatul 11. Servicii gratuite
-
-
- Vânzătorul oferă Cumpărătorului servicii digitale gratuite precum: formular, newsletter, Cont de utilizator.
- Serviciile sunt oferite 7 zile pe săptămână, 24 de ore pe zi.
- Newsletter-ul poate fi folosit de Cumpărător care este de acord în mod expres să primească informații comerciale și să furnizeze adresa sa de e-mail în formularul de înregistrare. După înregistrare, Cumpărătorul va primi imediat de la Vânzător o confirmare prin e-mail.
- Acest moment va fi considerat ca fiind încheierea acordului privind furnizarea serviciului de newsletter. Fiecare buletin informativ va conține informații privind dezabonarea de la serviciul disponibil Cumpărătorului în mod continuu.
-
Alineatul 12. Protecția confidențialității
-
-
- Administrarea datelor personale ale Cumpărătorului de către Vânzător este condiționată de consimțământul Cumpărătorului exprimat la înregistrarea sau depunerea unei Comenzi unice și în cadrul furnizării de servicii de către Vânzător prin mijloace electronice sau în alte circumstanțe specificate aici.
- Datele cu caracter personal ale Cumpărătorului furnizate la plasarea unei Comenzi vor fi prelucrate în scopul vânzărilor și serviciilor comandate, retragerii din Contractul de vânzare, depunerii de reclamații sau revendicări de garanție – în conformitate cu articolul 23 Secțiunea 1 punctul 3 din Legea privind protecția datelor cu caracter personal (Dz .U. din 1997 nr.133 pct. 883 cu modificările ulterioare), precum și îndeplinirea obligațiilor care decurg din obligațiile fiscale și de raportare general obligatorii, art. 23 secțiunea 1 pct. 2 din actul menționat anterior; și în cazurile justificate și în scopul revendicării datoriilor – în temeiul articolului 23 secțiunea 1 în legătură cu articolul 23 secțiunea 4 pct. 2 din actul menționat anterior.
- Vânzătorul va procesa, de asemenea, datele cu caracter personal ale Cumpărătorului în scopul furnizării serviciilor prin mijloace electronice și în alte scopuri, așa cum sunt menționate aici.
- Furnizarea datelor personale solicitate ale Cumpărătorului este necesară pentru îndeplinirea Comenzii. Orice alte date personale care nu sunt necesare pentru scopurile de mai sus vor fi imediat eliminate de administrator.
- Vânzătorul va proteja datele personale obținute și va depune eforturile necesare pentru a le proteja împotriva accesului sau utilizării neautorizate.
- Vânzătorul poate dezvălui Furnizorilor datele personale ale Cumpărătorului în măsura necesară pentru Livrare.
- Cumpărătorul va avea dreptul de a accesa datele sale personale, de a le corecta și de a le elimina în orice moment, contactând 7 Kings Avenue Manchester M8 5AS, Regatul Unit, e-mail: shop@gravityblankets.co.uk.
- Cumpărătorul are dreptul de a-și retrage consimțământul pentru prelucrarea datelor prin trimiterea unei cereri, de ex. la adresa de e-mail a Vânzătorului.
-
Paragraful 13. Obligațiile Cumpărătorului și Protecția Proprietății
-
-
- Intelectuale Cumpărătorul va trebui, în special:
- să utilizeze Magazinul Online într-un mod care să încalce funcționarea acestuia, în special prin utilizarea de software și dispozitive adecvate;
- Nu trimite sau plasa informații comerciale nesolicitate (spam) în Magazinul Online;
- Utilizați Magazinul Online într-o manieră care să nu creeze inconveniente altor Cumpărători sau Vânzător;
- Utilizarea Magazinului online în conformitate cu legea poloneză și prevederile prezentei.
- Este interzisă utilizarea oricărui material publicat în Magazinul Online fără acordul prealabil scris al Vânzătorului.
-
Punctul 14. Legi aplicabile și jurisdicție
-
-
- Acești Termeni și Condiții vor fi interpretați în conformitate cu legile domiciliului Utilizatorului.
- Orice dispute apărute în legătură cu aceasta vor fi soluționate de o instanță publică, în general competentă, cu excepția cazului în care sa convenit în mod expres altfel.
-
Bucură-te de cumpărături!
Livrare
Pe această pagină veți găsi informații despre politicile noastre de expediere și retur. Producem și livrăm păturile noastre din Polonia.
Momentan, livrarea gratuită durează 7 de zile lucrătoare.
Livrarea în toate țările Uniunii Europene este gratuită.
Atunci când comandați din afara UE, sunteți responsabil pentru plata eventualelor taxe vamale.
-
-
-