5 moduri de a lucra de la distanță - Pături ponderate - Paturagravity RO

5 moduri de a lucra de la distanță

home office

Până de curând, pentru mulți dintre noi, viziunea de a lucra de acasă era un vis! Totuși, de când pandemia ne-a închis în cuiburile noastre, visul se transformă într-un coșmar. Ne luptăm cu condițiile inadecvate, cu lipsa relațiilor sociale și cu oboseala rezultată din faptul că rămânem blocați în patru pereți. Ne facem adesea griji pentru copiii noștri, partenerul, acasă și responsabilitățile de serviciu. Mulțimea gândurilor, sarcinilor și lipsa spațiului propriu ne duc adesea la limita rezistenței, încetăm să mai fim eficienți și cădem în apatie. Dar nu trebuie să fie așa! Poți găsi ceva pozitiv în orice situație. Vă vom ajuta să creați un birou de acasă eficient în câțiva pași simpli!

1. În primul rând – dormi puțin!

Lucrezi acasă și nu te poți trezi la timp? Somnul este un pilon al sănătății noastre fizice și psihice. Cu toate acestea, Netflix, rețelele sociale și jocurile pe computer vă pot face să dormiți mai târziu. O seară de relaxare este tentantă, dar pentru a lucra eficient, ai nevoie de somn. Prin urmare, urmați câteva reguli simple:

  1. porniți modul de repaus al telefonului, datorită căruia nu vă veți verifica telefonul și nu veți fi deranjat de mesajele primite. Citește înainte de culcare – dacă îți place, iar lectura te relaxează, mergi.
  2. Treziți-vă la aceeași oră în fiecare zi! Fă-te confortabil – o pilota adecvată, o saltea confortabilă și o pernă ergonomică sunt elementele tale obligatorii!
  3. Stinge luminile, acoperă geamurile, pune-ți o legatură la ochi și bucură-te de un somn lung și odihnitor.

2. Îmbracă-te!

Lucrezi în pijamale? Te trezești cu 5 minute înainte să începi să lucrezi? Prezintă-te disciplinei. Ridică-te în același timp și pregătește-te să mergi la muncă de parcă ar fi trebuit să ieși din casă. Pune-ți hainele potrivite, ia micul dejun și începe-ți ziua. Corpul nostru se obișnuiește cu diverse ritualuri – îmbrăcarea pijamalei semnalează subconștient corpului nostru că este timpul să ne relaxăm și să dormim. Prin urmare, lucrul în această ținută nu este propice pentru eficiență și vă veți simți somnoros și leneș.

3. Disciplina de lucru, adică o listă de sarcini.

SDisciplina de lucru, adică o listă de sarcini. Stabiliți-vă programul de lucru și faceți o listă de sarcini. Astfel, îți vei separa viața privată de viața profesională; apoi găsiți timp pentru o plimbare și un pui de somn. Odihna este la fel de importantă ca și munca! Dacă șeful tău nu îți impune anumite ore de lucru, planifica-ți rutina zilnică și, foarte important, rămâi la acel interval de timp. Amintiți-vă că în jurul orei 13 sau 14, performanța corpului scade și necesită o pauză. Asigurați-vă că mâncați o masă hrănitoare, astfel încât să vă puteți întoarce la muncă plin de energie!

Țineți lista de lucruri de făcut relativ scurtă. Nu vă stabiliți obiective de neatins, deoarece acest lucru poate crea multă presiune și, în cele din urmă, frustrare. Oferiți-vă întărire pozitivă cu fiecare sarcină pe care o finalizați. Dacă lucrați la proiecte pe termen lung, stabiliți-vă un termen limită pentru a finaliza aceste sarcini. Fă-le întotdeauna cu câteva zile înainte de termenul impus de angajator, datorită căruia vei avea un timp tampon. Dacă apar obstacole neașteptate, veți fi calm și veți reuși fără probleme.

4. Planificați-vă pauzele – Tehnica Pomodoro Ați auzit de Tehnica Pomodoro?

Este o tehnică care presupune lucru intens timp de 25 de minute, urmat de o pauză de 5 minute. Un astfel de sistem ne permite să ne concentrăm asupra sarcinii, executând-o rapid și eficient și ne ascuți mintea. Încercați să lucrați cu această tehnică. Cu toate acestea, dacă preferați să nu utilizați acest sistem, încercați să vă urmăriți timpul. Apoi verificați cât timp vă durează anumite activități. S-ar putea să descoperi că ai putea finaliza o sarcină mai repede, dar că se pierde mult timp cu alte activități care distrag atenția. Cu aceste cunoștințe, puteți elimina unii dintre acești stimuli care distrag atenția. O altă opțiune este să vă diversificați sarcinile – împărțiți timpul în timpul de scriere, timpul de răspuns la apeluri și timpul altor sarcini.

5. Ai grijă de corpul tău

 Munca mentală și un stil de viață sedentar nu sunt benefice pentru sănătatea noastră. Adesea, nici nu ne dăm seama că adoptăm o poziție incorectă a corpului (ne ghemuim) sau ne concentrăm ochii asupra obiectelor aflate în imediata apropiere pentru prea mult timp. Și toate acestea contribuie la durerea generală. Stresul, anxietatea și insecuritatea pe piața muncii, precum și teama de viitor, pot contribui la o sănătate precară. Ai grijă de corpul tău. Planificați activitatea fizică – mers pe jos, cu bicicleta sau alergare. În timpul lucrului, acordați atenție mobilierului reglat corespunzător, distanței monitorului computerului și poziției corecte în timp ce stați. Puteți folosi kitul Home Office de la Home office

că lucrul de acasă poate fi distractiv!

    0
    Coșul dumneavoastră
    Coșul dumneavoastră este golÎntoarceți-vă la magazin
      Calculate Shipping